Länge sen sist...

Ja, det var jättelänge sedan sist. Jag har hunnit vara hem till norrland och till fjällen i samma veva, jag har varit hemma ett bra tag, men jag har inte orkat tömma kameran och skriva förrän nu, blodvärdet har varit i botten och då orkar jag inte bry mig så hårt.

Men lite kort har det blivit i alla fall. Jag & min arbetskompis fortsätter att göra utmaningskort. Nu då det var så länge sedan så får jag börja med den nyaste utmaningen som var SKOG. Jag var jätteinspirerad, men när jag väl skulle göra kortet så blev jag sugen på att måla så det blev ett väldigt "home made" kort.



Hennes kort är lite mer arbetat:


Gången före det så utmanades vi i temat att vi skulle använda grejer ur senaste Creative Clubpaketet.

Mitt blev så här:

A blev inte alls nöjd med sitt kort, men jag tyckte absolut om det!



Och gången innan dess så skulle vi ha ett runt tänkande och så här blev mitt kort som jag inte alls blev nöjd med:


A´s blev så här:


Och gången innan dess så hade A packat ihop likadant material till oss båda och mitt blev så här:


Och A´s blev så här:

Jag har fått en minifotostudio av min älskade sambo, men jag har inte orkat lära mig eller orkat testa mig fram till vilka bakgrunder som är bäst. Så det kanske är lite svårt att se vart korten slutar och bakgrunden tar vid...

Det var alla utmaningar hittils, tills på måndag så har vi två utmaningar. Den första var ett kort i brunt, blått/turkost och i vintagestil (vi är inte helt säkra på vad vintage är, så vi gör utifån våra egna tolkningar), på det andra kortet ska  tänket vara Änglar.


Kommentarer
Postat av: Marina med familj

Hej Sara vi fick det 3 kortet.

Det var underbart!

Tack för att jag får kort jag blir lika glad varje gång!:D Vi hörs!

2009-12-23 @ 16:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0