Härlig utsikt & lite kort

Vi fick hjälp av en barndomskompis till P att ta ner häcken en bit på höjden. Nu har vi änteligen fått tillbaka vår fina utsikt.


Har haft lite inspirationstorka samt panik, min Moster fyller år snart och jag har försökt att göra ett kort till henne men det lyckas inget vidare. Men så gav min arbetskompis mig en utmaning. Kortet skulle innehålla tre rosor, ett papper med sammet på, ingen motivstämpel på framsidan, band skulle det också vara med.

Tror inte moster vet att jag har en blogg så jag chansar och lägger ut den här, så får den gå med posten i morgon.

Framsidan, man öppnar där det prickiga bandet sitter.

Insidan

Och baksidan.

Vi har ju haft en kortutmaning också. Jag blev färdig med mitt kort snabbare än A, men vi brukar vänta in den andra, men denna gång så skulle A få mitt kort eftersom hon fyllde år i onsdags. Hon fick kortet, 4 uppstämplade Sarah Key och två mönstersaxar.
Så här blev mitt kort, med utmaningen: ett stämplat motiv (som vi inte använt innan), randigt papper, skulle vi ha med band skulle det också vara randigt och en text som skulle vara utstansad e. dyl, ej stämplad eller handskriven. Kanske skulle vi ha med bling också?


Och A´s kort blev så här:


Nästa utmaning som ska redovisas v. 43, består utav 5 olika papper, tänket ska vara runt och minst 3 blommor eller 1 JÄTTESTOR (hur man nu ska rymma det + 5 olika papper???).

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Malin

Jättefina kort =D

2009-10-30 @ 16:54:42
URL: http://majamelon.blogg.se/
Postat av: sara strömberg

hah, såg att jag skrivit runt tänk, men det ska vara randigt ju.

2009-11-13 @ 16:11:20
URL: http://enuffes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0