Förlovningskort & tråkigheter

Jag fick snabbgöra ett förlovningskort till Brorsans äldsta dotter som förlovade sig i måndags, jag har så svårt att dekorera korten, tror jag ska gå en kurs ngn gång!

Och så till tråkigheterna, i går fick vi lov att avliva en av kaninerna, han hade troligtvis fått en hjärnblödning. I fredags så hade han svårt att röra sig plus att han blivit akut blind på ena ögat, vi ville avvakta för att se om han blev bättre, han klarade helgen fint, men så i går så blev han sämre och vi tog det tunga beslutet att avliva honom. Det var "Peppe", Laylock´s Prepare Your Self och vi saknar redan våran gosigaste kanin, han bodde med två marsvin och dom kommer att sakna hon om också för dom avgudade Peppe...

Stämpeln kommer jag inte ihåg vad den var av för märke (tips emottages tacksamt).Love är utskuret med Slicen, insida & baksida dekorerat endast med Slice, det blev ett tamt kort, men det är tanken som räknas...

I Ringarna skrev jag deras namn & datum med guldpenna och i hjärtana skrev jag vår hälsning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0