Glömde ju Hestra...

Ja, ja, manbörjar ju bli till åren...

Jag skulle ju skriva en liten rad om tävlingen i Hestra också!
I tisdags (igår alltså) så var det hemma tävling med väldigt få startande, jag var ensam domare på plats så min käre sambo fick tävla mina kaniner. Första klassen som var en svår rak vann han med min "Halo" och min uppfödning E Nuffe´s Wishful Thinking kom tvåa så det var ju en lyckad klass!

Medelsvår vann min sambo med min foderkanin "Saga" som med den pinnen gick upp till svårklass. och sista klassen våra kaniner var med i så kom min nya kanin tvåa på 0+0 fel vilket innebar att han fick sin första pinne på sin första rakbanestart.

Inga bilder han vi med att ta på denna tävling, men så här ser "Hajen" ut när han tävlar:

Bilden togs i Fjärås där han debuterade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0