Nya utmaningskort

Vill börja med att Dexter hänger i fortfarande, men han är lite dålig i magen på dagen, så jag måste tvätta honom, men på morgonen & kvällen funkar den bra. Han får Proviva med Mangosmak och han bara älskar det, jag matar honom med spruta, för han verkar tycka att det luktar äckligt för han vägrar dricka det ur skål. När jag inte är tillräckligt snabb med att trycka fram Provivan så biter han tag i sprutan.

Ska visa utmaningen vi har på jobbet, till denna gång så skulle vi alltså ha ett kort som endast gick i en färg (monokronomiskt tror jag det heter) + lite bling + någon metalliknande.

Detta blev mitt kort. Inte så jullikt, men min son är lite av en drakfantast så det fick bli ett julkort till honom, det står GOD JUL på små fyrkantiga kuber ovanför draken.


Och detta är A´s fina kort.

Och så lägger jag in ett par gamla kort från 2007

Min Zebraälskande kompis fick detta kort när hon fyllde 25

Och det här blev hennes julkort 2007

Och det här fick hon bara för att, den innehåller en dikt också.

Det var allt för idag, försöker skriva ett par arder i morgon med.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0