Årets sista julkort

Blogga har jag väl aldrig varit bra på, nu har jag haft kort att blogga om men jag har dragit mig för att gå ner i källaren, tömma kameran och blogga, men nu är jag i källaren, kameran är tömd och här kommer årets sista julkort:












Det här kortet har jag liftat från näst sista Ett Trykk, ett roligt kort att göra!





Orkar inte skriva något om korten, måste få mig isäng, ska upp och skjutsa gubben till f.m skiftet eftersom vi bara har en bil.

Ha det och hörs vi inte så önskar jag er en riktigt god jul!


Kommentarer
Postat av: marina

HÄRLIGT !!

Julkortet har kommit!

I år fick jag flickan som skuttar med röd bakgrund=)

Jag får inte julkänsla förrän ditt kort har kommit !!

Ha det gött många kramar från mig/oss

Marina

2010-12-22 @ 10:14:01
Postat av: sara s

Marina, då får jag skicka julkort till dig lite tidigare, så du hinner få lite julkänsla tidigare...

Kram gumman!

2010-12-22 @ 19:56:08
URL: http://enuffes.blogg.se/
Postat av: carmen

Tack Sara!

vi fick just det fina kortet som jag uppskattat på morgonen,med en liten lille vovve på,tack,hoppas att vi ses snart igen=)

2010-12-22 @ 22:56:40
Postat av: Anonym

Hej Carmen! Ja, så klart vi ska ses, ni måste komma upp och hälsa på oss!

2010-12-23 @ 11:30:35
Postat av: Cathrine/Caca

Jättefina julkort! Det är så fint med "fönster" i framsidorna, jättesnyggt! Ha en riktigt god jul!!

2010-12-24 @ 14:45:22
URL: http://www.cacaspyssel.wordpress.com
Postat av: Mia

Vilka fina julkort! Jag tycker särskilt mycket om det liftade, jättefint!

2011-01-02 @ 19:33:47
URL: http://miaslillavra.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0