Katt & hund

Ja, nu har Bobby bott hos oss i en vecka och det går bättre än väntat med katterna. Grogg (näst äldsta) accepterar honom nästan helt, Troll (yngst) kan gå förbi honom utan större besvär, Fluff (näst yngst) är inte rädd men väser lite åt honom och Lotta (äldsta kissen) är ganska lugn men slår till ganska hårt om han är för närgången, igår var hans öga lite illa ute, men som tur var så blev ögonvitan bara lite röd men han blev jätteledsen.

Här sitter Bobby och spanar in Grogg som är i trappen:

Lite farligt med denna katt, hon ligger gärna i trappen och hennes färg gör att hon smälter in alldeles för bra:

Och här har Grogg passerat:

Visst är han söt:


Nä, nu ska jag upp och fösöka göra lite middag, lingonpanna med lövbiff. Jag ska/måste verkligen skärpa till mig när det gäller maten, mitt kolesterol var höööögt, men jag hoppas det har att göra med att vi ätit så mkt skit senaste tiden och att det sjunker med rätt kost och motion...

Ha det!


Kommentarer
Postat av: Cathrine/caca

Vilken sötis ni skaffat! Han är ju urgullig! Kul att det verkar funka bra ihop med katterna. Mysiga kort i förra inlägget! Gillade verkligen julkortet!

Kram

2010-12-06 @ 10:36:09
URL: http://www.cacaspyssel.wordpress.com
Postat av: Anna

Va fin han är =)

2010-12-10 @ 19:22:05
Postat av: Åsa/asamia

Kanonsöt vovve!

2010-12-17 @ 22:05:19
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: Mia

Vi här "uppe" tycker att ni har en kanonsöt vovve, inte lika söt som Tuva dock :) Ser ut som en korsning mellan Tuva & Molly :)

God fortsättning!!!!

2010-12-27 @ 20:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0