Grrrr, min dator ville inte starta...

Vilken panikkänsla man får när datorn inte vill starta! Min dator är verkligen jättegammal, och då menar jag inte gammal som i 5 år, vilket säkert är en stenåldersdator för många, min är JÄTTEGAMMAL!!!

Jag har hur mycket viktiga dokument som helst på den, jag sitter med i styrelser på både förbunds- och klubbnivå, så skulle den paja då blir det inte roligt för mig. Varje gång den krånglar så lovar jag att "bara den startar så ska jag säkerhetskopiera allt", men av någon anledning så bli det inte så...

Foton är nog det jag är mest rädd om för jag har köpt en extern hårddisk (tror jag det heter) som jag lagt alla foton i, men allt annat orkar jag aldrig ta i tu med...

Här är i alla fall ett kort som jag gjorde till en kompis som fyllde år häromdagen:


Anna utmanade mig, vi skulle göra ett kärleksfullt kort, men inte i rosa eller rött och vi skulle använda band, flera stycken. Banden glömde jag bort att vi skulle ha, jag kom på det när kortet var färdigt, så jag satte på vinröda band (räknades inte som röda för mig), hjärtana som ser helt rosa ut när man fotar, ser pärlemovita ut när dom ligger i sin burk. Ser ni att det är hjärtan på bakgrundspapperet?
Motivstämpeln är från Bildmålarna, bokstavsstämplarna är från Creative Club och embossade, litte glittersticks på hjärtebladen.

Det var nog allt för idag, glöm inte att lämna ett litet avtryck att ni passerat...
Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilket härlig kort.



Usch vad jobbigt det låter med datan dock!

2010-02-25 @ 21:03:33
URL: http://lindaspysselblogg.wordpress.com
Postat av: marina

Hej

Har snurrat runt i cybervärlden och hittade dig=)

Hel kul nu ligger din blogg på favoriter!

Ha de gött

2010-11-12 @ 19:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0