Kortutmaning nr. 2

Hoppas det inte blir dubletter nu, jag hade gjort färdigt ett inlägg och postat det, men det ploppade inte upp på bloggen i alla fall - konstigt!!!

Hur som helst så har Svensk Scrapbooking en månadsutmaning och denna månad skulle man göra två julkort och det fick inte finnas med rött eller grönt. Mitt kort nr.1 blev svart/vitt och detta blev bått/brunt med lite inslag av grått:

Kortstommen är från Creativ Club, balkgrundspapperet vann jag på en kaninhoppning, ren/tomtestämpeln är från Stämpelboden och färglagd med Tombows. Band, textstämpel och blommor vet jag inget om.

För er som undrar hur det går med min Slöice som krånglar så kan jag meddela att det inte alls går bra. Butiken jag köpt den av (Handarbeta) vill inte ta emot den trots att det inte ens gått ett år sedan jag köpte den, hon bara hänvisar mig till USA. Jag har pratat med KO och dom rekommenderar att anmäla det till Allmänna reklamationsnämnden - jag hatar att bråka, men jag vill inte skicka den till USA när jag har köpt den i Sverige...

Ja, ja, jag ska inte låta det förstöra min helg i alla fall. Vi har "hyrt" in djur- och husskötare som ska bo här över helgen. När P kommer hem från jobbet så susar vi ner till Malmö och stannar till på söndag, vi har inget inbokat och det känns helt underbart.  Ha en trevlig helg ni med!!!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Jättefint kort!

Kram

Susanne

2010-02-13 @ 20:59:43
URL: http://fannydesigns.blogspot.com
Postat av: Linda

Vilka fina kort du har gjort på senast!

Och vad jobbigt med Slicen!

2010-02-13 @ 21:42:03
URL: http://lindaspysselblogg.wordpress.com
Postat av: Anna

Hej Hej



Kortet blev verkligen jätte bra



Kram

2010-02-14 @ 09:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0