Till en utmaning

På Svensk Scrapbooking har dom månadsutmaningar av alla det slag. Jag har hoppat på utmaningen som innebär att i januari så gör man ett julkort i februari två julkort osv, men det finns lite förhållningsregler, tex i februari så får man inte ha något rött eller grönt på korten. Jag har bara hunnit med att färdigställa det ena kortet och det blev så här:

Kortstommen är från Panduro, Stämpeln från Penny Black, pappersspetsen från Creativ Club, Textstämpeln inköpt på Ge-Kås och där köpte jag även kantstansen som gjort cirkeln taggig. Texten är embossat med vitt pulver.
Jag tycker den här stämpeln är så himla fin, jag fyndade den för 29:- hos Kortmakaren eller heter dom Kortmakarna???

(-1.4)

Ha en bra dag och glöm inte att jag blir glader om du lämnar en liten kommentar om att du varit och hälsat på!


Kommentarer
Postat av: SofiaH

Vilket snygg kort!

Enkelt och stilrent!!

2010-02-08 @ 20:31:16
URL: http://sofiahsblogg.wordpress.com/
Postat av: Anna

Måste hålla med föra skrivaren.. Ett jätte fint kort men ändå så enkelt..

2010-02-09 @ 18:11:58
Postat av: Scraptroll

Vilket läckert kort det blev i bara en färg :-)



Tack så mycket för din kommentar i min blogg, Amanda blev hur glad som helst.

2010-02-10 @ 18:39:15
URL: http://scraptroll.blogg.se/
Postat av: Malin/majamelon

LÄckert kort =D Smart att börja redan nu med julkorten! Jag sitter alltid sista veckan och pysslar fingrarna av mig ;P Kanske man skulle haka på den utmaningan? =D



Kram

2010-02-11 @ 15:29:22
URL: http://majamelon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0