Ångrar mig...

Jag hade tänkt lägga upp fler kort gjorda 2008, men alla är i fel format och jag orkar inte sätta mig och göra om alla, så det får vara. Däremot så lägger jag upp ett kort som jag gjorde till min man som han fick då vi skulle gifta oss, det har jag nog inte berättat, men vi gifte oss den 28 december och så här blev kortet och så lägger jag in en bild på mina ringar.



Ja, just det, jag fick ju kortet till P´s mormor färdigt så jag kan lika gärna lägga in det också, hon snokar inte runt i min blogg...


En Magnoliastämpel som jag tycker är användbar, färglagd med distresser, rosa swirlarna är från Panduro och embossade med ett knallrosa pulver. Mönsterpapperet köpte jag i en liten butil i Tranemo, men vilket märke det är har jag ingen aning om.

Insidan har bara kvar hälsningen och ev. en dikt.


Texten är utskuren med Slicen, swirlen är från Panduro och blommorna är pappersblommor från tradera tror jag.

Det är alltid trevligt att få ett avtryck från dig som varit här...

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hallå Hallå, Måste säga att akvariumet blev väldigt bra. Så när får man se lite kort på Klump och Klupen då? :-) / Anna

2010-01-29 @ 00:16:34
Postat av: Jennifer Karlsson

Grattis till er båda:)

2010-01-30 @ 21:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0