Dåligt...

Hur svårt ska det vara att uppdatera en blogg? Tydligen ruskigt svårt, jag har länge tänkt att göra det, jag har lite gamla kort jag tänkte lägga in, lite foton på akvariet vi gjort om från ett ciklid till fisksoppa men icke sa nicke. Vi ska faktiskt köpa oss ett lite större akvarium som ska stå i matsalen, det vi har på 375 liter står i sovrummet en trappa ner.

Jag lägger inte upp ngn bild nu, latmasken har ett stadigt grepp om mig, så jag kommer inte ner till datorn jag har bilderna på - däremot så ska jag dra mig till scraprummet och göra färdigt kortet till P´s mormor som fyller 90 år snart.

P kommer nog hem på lunch om en stund, får se om han blir hemma, dom har så lite jobb så i går fick han en hint om att han nog måste gå ner i tid ett tag..., jag har ju redan gått ner till 80% och måste han också det så får jag nog sluta shoppa stämplar (är lite beroende av att köpa nya stämplar, tombows, designkort till slicen osv). Som tur är så följer det med lite fisk till 720 liters akvariet så det behöver vi inte köpa fisk till direkt i alla fall.

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0