Jag smet...

Jag lyckades övermanna latmasken och sprang ner till denna dator, men nu hör jag klockan pipa däruppe så jag får nog gå ut och byta kanin (kaninerna turas om att vara lösa i stallet), Solle ska in och Makke ska ut. Så då var det fixat. Jag tänkte jag skulle lägga ut några kort som jag gjorde 2008, jag börjar med julkorten:











































Jag kommer att fortsätta att lägga upp 2008 års kort, men jag delar upp dom i flera inlägg.
Lämna gärna en hälsning...


Kommentarer
Postat av: Jörgen & Ingela

Ja, julkortet har ju också kommit fram. Inte nu men då det begav sig. Har ju inte förstått det här med blogg och att gå in på din sida innan. Skönt med semester och lite "tid över" någon gång.



Kram till er båda och alla katterna/kaninerna från Ingela och Jörgen

2010-06-30 @ 15:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0