Lilltjejen blir 16 år...

Visst är det skrämmande att tiden går så snabbt, det är 10 år sedan brorsans yngsta kommer fram till mig och P, säger "ni passa" och går därifrån. Det var första gången hon träffade min nuvarande man. Då var hon snart 6, nu är hon 16 år, jag fattar ingenting!

I lördags var jag lite morgonpigg, steg upp vid 6-tiden och satte mig att göra ett kort till henne:


En underbar House Mouse stämpel färglagd med distresser, blomswirlen uppe till höger är från Vilda Stamps och den fick lite 3D-lack på sig. Det bruna wellpapperet är från en GB glass.

Jag borde kanske tagit chansen att sova ut. Förra helgen tillbringade vi nere på Falsterbo Horseshow så då blev det inte mycket sovande, men trevligt hade vi. Vi var där med ett kompispar och för en gångs skull så var vi inte så länge på Falsterbo på lördagen, så vi han gå ut i lugn och ro och äta gott och ha trevligt. I vanliga fall så får vi slänga i oss maten och sedan är det tack och god natt.

Idag så blev det lite sovmorgon i alla fall, sedan fixade P med min cykel, bytte kedja, däck osv så det blir kanske en tur med den ngn dag i veckan. P köpte en elmotor till båten så vi har varit ute och fiskat en del, men som vanligt så blir det mest att blöta wobblerna, fisken är vi rädd om *asg*.

Ja, just det, vi tog oss en snabbis till Ullared, vi hade en stol att reklamera, tyvärr var den slut så vi får klara oss med en ny stol när vi är iväg och hoppar med kaninerna. Lite annat köpte vi också, ett par spel (sällskap och wii), två CD, liiite kläder, lite papper och en hörnstans (10:-), det var säkert ngt mer, men det kommer jag inte ihåg, jag skulle köpa ett kastspö, men det fanns inga kvar som var kompletta (klåfingriga kunder hade trasslat rullen och pillat bort bromsen) så det får bli nästa gång om dom har då.

Nä, nu ska jag hoppa i säng, 5 arbetsdagar kvar sedan är det två veckors semester, dom andra veckorna ska jag ta ut lite längre fram, ska bl.a till fjällen i höst.

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Anna

Shit Sara kortet blev ju jätte fint :)

Du e ju jätte duktig.. själv så får jag inte till något kort nu..

När var de din födelsedag var??

Måste nog börja redan nu om jag ska få till det..

Kram

2010-07-25 @ 21:22:05
Postat av: sara s

Hihi, ja, jag blev faktiskt ganska nöjd själv, hoppas Emma tyckte om det också...



1 aug får du se till att ha kortet klart ;0)

2010-07-25 @ 22:04:36
URL: http://enuffes.blogg.se/
Postat av: Miaa

Tack för kommentaren i min blogg!



Vilka fina kort du gör och vilka foton du tar!!

/Miaa

2010-07-26 @ 23:02:35
URL: http://miaasblogg.blogspot.com/
Postat av: Åsa/asamia

Toksött kort, och toksöt stämpel!

Tack för att jag fick kika in hos dig, massor av fint i din blogg.

2010-07-27 @ 16:03:50
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: scrapparlotta

Tack för din goa kommentar i min blogg....blir så glad:)

Själv gör du jättefina kort ju...tokgillar detta kort...så härliga färger, stämplen är underbar. Kul att shoppa lite på gekås....ska åka dit snart åxå, bara vänta på att alla semesterfirare ska åka därifårn. Tur att man bor så nära att man kan åka dit lite när man vill:)

Ha det!

2010-08-02 @ 23:17:06
URL: http://www.scrapparlotta.blogspot.com
Postat av: scrapparlotta

Tack för din goa kommentar i min blogg....blir så glad:)

Själv gör du jättefina kort ju...tokgillar detta kort...så härliga färger, stämplen är underbar. Kul att shoppa lite på gekås....ska åka dit snart åxå, bara vänta på att alla semesterfirare ska åka därifårn. Tur att man bor så nära att man kan åka dit lite när man vill:)

Ha det!

2010-08-02 @ 23:18:03
URL: http://www.scrapparlotta.blogspot.com
Postat av: Miaa

Vilket fint kort! Väldigt fint!

/Miaa

2010-08-03 @ 10:42:56
URL: http://miaasblogg.blogspot.com/
Postat av: Cathrine/caca

Jättefint kort! Den stämpeln är så söt! Verkligen fint färglagd!

2010-08-03 @ 21:42:07
URL: http://www.cacaspyssel.wordpress.com
Postat av: ANNAANNA

Jättesött kort å visst är de fiiina de där små mössen.

2010-08-22 @ 22:25:32
URL: http://wonderings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0