En härlig midsommardags kväll

I går kväll så åkte vi till M & P. Det var evigheter sedan vi umgicks med dom så det var verkligen på tiden. Att dom dessutom hade lyckats kläcka två föl var en bonus. Jag och M tog en hel del kort på hästarna, men man upptäcker att objektivet inte riktigt räcker till, så jag hoppas att det blir ett nytt snart!

Här är hela familjen samlad:

Från vänster: Wilma med Wiper, Isabella med Isadora och sedan är det pappa Caracas.

Här kommer Isadora, årets och stuteriets första föl:
Kolla in hennes steg!

Och här är föl nummer 2:

Snyggingen och charmören Wiper, endast 9 dagar. En riktigt social och tuff kille!

När vi kollat in hästarna så var det dags att sticka ut på Fegen (sjö) och njuta av det underbara vädret. Som vanligt så hade vi ingen fiskelycka, så jag får väl se mig som regerande mästare. Vi hade en fisketävling för två år sedan och jag fick störst fisk då så än leder jag!

Efter en stunds fiskande så gick vi i land vid en grillplats och där blev vi bjudna på mat:
 
En pastasallad, sås och dryck ingick också. Godis, chips, melon, kaffe och kaka...

Sedan åkte vi hemåt i skenet av en fullmåne:


Ingen fiskelycka, men vad gör det när man får umgås med goda vänner och bara njuta av väder och en underbar natur!

Tack M & P för en underbar kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0