Ett kort i sommarvärmen!

I natt vaknade jag vid 4-tiden och kunde omöjligt somna om, jag låg och funderade på om jag kunde stiga upp och göra ett kort istället, men beslöt mig för att ligga kvar i sängen. Men väl uppstigen i mer normal tid så satte jag mig i alla fall och gjorde ett kort.


Jag stämplade med min nyaste Magnoliastämpel och färglade med Distresserna och sedan körde jag ut den med en Spellbinders. Även fjärilen är en Spellbinders (min nyaste men inte sista), den drog jag bara över med en distressdyna och embossade med lite glitter. På tagen står det grattis och sedan har jag smetat på crackel. En miniros sitter på en blomma från Creative club, bladen är utstansade i "Sixten". Mönsterpapperet följde med i en tidning.

I morgon ska jag försöka få mig i väg och köpa nyaste Magnolia Inc, vi har ca 2 mil till närmsta butik som säljer den och när vi var där förra veckan hade den inte kommit...


Kommentarer
Postat av: Mia

Hej, du kära svägerska :) Jag tror det är det här kortet jag fick av dig på min födelsedag & det var superfint!!! Tack så mycket!!!!!

2010-06-13 @ 19:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0