Ett nytillskott...

Jaha, så bra det gick för mig att sluta med kaniner då, eller sluta och sluta, vi skulle i alla fall inte köpa några mer. Vi hade bestämt oss för att trappa ner med antalet kaniner och tävlandet, men det gick inte så bra... I går så kom min nya lillkille hem, han är lite drygt 8 veckor och jag har väntat på honom i ca 1½ år, ända sedan jag såg hans äldre helsyskon så har jag velat ha en så´n, men hans mamma är ingen bra mamma, hon tar ihjäl sina ungar på löpande band, så BJ (han har inte fått ngt smeknamn ännu, men han heter Skärbo´s Bustopher Jones) har tagits omhand av en fostermamma. Han är i alla fall en pigg och nyfiken krabat, hoppas, hoppas att han blir lika fin som far sin!


Kommentarer
Postat av: Cathrine/caca

Vilken liten sötis, urgullig. Hoppas det kommer att gå bra med honom. Jättefint kort i förra inlägget, så snyggt färglagt motiv.

Kram

2010-06-12 @ 15:05:46
URL: http://cacaspyssel.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0