Liiite sent studentkort!

Jag har ganska bra koll på när mina nära och kära fyller år och hur mycket, men tydligen inte alls när man tar studenten...

Tack vara min son (& Facebook, som jag inte är så flitig användare av) så fick jag reda på att min brors mellandotter har tagit studenten... och pinsamma jag har inte skickat något kort till henne - blä!

Men hon kommer att få ett lite försenat kort, det skickas inte förräns i morgon så hon har väl det i slutet av veclan kan jag tänka mig.

Som tur var så handlade jag en studentälva (på ngn rea tror jag) för ett tag sedan så den fick det bli:


Det sysn inte på fotot, men älvans vingar är krackelerade, flaskan & rosen har 3D-lack, lite glitterlim på studentmössan och på klänningen...

Ha en bra vecka och skriv gärna en notis att du varit här!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag läser varje inlägg:) Hoppas ni har det bra där nere:)

2010-06-17 @ 02:35:12
URL: http://hundarnaifokus.blogg.se/
Postat av: Ida Strömberg

Jag har fått det fina kortet nu, tack så mycket!

Det var jättefint :)



Hoppas ni har det bra där nere, och om inte så har jag hittat ett hus åt er.

http://www.blocket.se/vasterbotten/Mysig_enplansvilla_med_renoverat_stall_27910662.htm?ca=2&w=202

2010-06-20 @ 10:49:01
Postat av: sara s

Jättefint, det skulle bara ingå ett jobb också, då hade flyttbil varit bokad!

2010-06-20 @ 15:08:39
URL: http://enuffes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0