Utlovat

Jag lovade ju att skriva vad vi gjorde förra helgen. Vi steg upp vid 5-tiden, gav katterna och kaninerna mat, packade frukostgrejer till oss och sedan packade vi 12 st av kaninerna och åkte 2 timmar söderut och hamnade i Kvidinge där vi skulle tävla i kaninhoppning. Kaninerna skötte sig ganska bra med tanke på att vi tävlar jättesällan och tränar ännu mindre. P vann längdhoppet och den enda placering jag tog var med Aero i krokig medelsvår. När man placerar sig så får man välja ett pris och jag valde denna hylla, som jag tyckte skulle passa bra i mitt scraprum:

Vi passade på att köpa lite hö och halm (10+4 balar) och 3 säckar foder, som tur är så har vi en minibuss, men den blev knökfull ändå...

Jag hade köpt en Tombowspenna och två akvarellblock av en tjej på Svensk Scrapbooking´s forum, hon bodde bara 10 minuter bort så vi åkte förbi henne innan vi åkte hemåt. Jag fyndade, för 80:- fick jag alltså 1 Tombow, 1 helt akvarellblock och ett som nätt och jämt var påbörjat. Vi var sedan hemma 22.30 och som tur var så skulle vi ju inte åka till Borås på mässa förrän vid 9.00 på söndagen, så vi behövde inte tömma bussen på höet förrän på söndagmorgon.

Min brors mellandotter fyller nu i dagarna och jag gjorde ett litet kort till henne:
Kortstommen är från Creative Club, dom nya spellbindersarna fick jag användning av, stämpeln är från Stämpelboden och färglagda med distresser, lite blommor, bling och stickles blev det också.

Ha en bra dag och jag blir så glad när ni lämnar en kommentar så jag ser vem som hälsat på...


Kommentarer
Postat av: Erica

Ahh de e ju du :p Jätte fint kort :) bra att ni kom hem iaf :d

2010-03-26 @ 13:20:13
URL: http://surpricebox.com/scrapping
Postat av: Ida Strömberg

Tack för det jättefina kortet som kom idag, pga eftersändningen så kom den lite senare men då till rätt adress.



Visste inte att du hade en blogg så det var trevligt att det stod på kortet.



Jag kan ju då passa på att upplysa att jag numera bor på Storgatan 96 i stan tillsammans med min sambo Cristoffer Hedlund från Raggvaldsträsk, komiskt nog en gammal klasskamrat till malin och en god vän till malins andreas så vi umgås en hel del alla 4.



Jag hoppas ni har det bra där nere och Grattis i efterskott till giftemålet :)



Kram Ida

2010-03-29 @ 17:14:51
Postat av: sara s

Skönt att kortet kom fram, jag pratade med mor din och då hade inte kortet kommit och jag blev sur på Posten på en gång, vi har haft jättestrul med postgången...

Så du har blivit stadsbo Ida! Vet jag vems hans föräldrar är, tror några i min ålder hette Hedlund?



Tack för gratulationen!



Ha det gott!

2010-03-29 @ 20:30:27
URL: http://enuffes.blogg.se/
Postat av: Ida Strömberg

Jo jag trodde inte att jag skulle bli stadsbo men så blev det, för stunden iallafall. Hans föräldrar heter Lena Hedlund och håller på med hästar och hennes föräldrar har en bondgård i Raggvaldsträsk. Och pappa heter Ola Pettersson. Och jag tror båda är lika gamla som mamma är.

2010-03-30 @ 14:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0