Ett kort till min man.

När gubben min fyllde år så blev det av olika anledningar inget kort, men nu nästan en vecka senare så blev det ett.


Stämpeln köpte min man som ett set på Boråsmässan. Spellbinders är använt, Tombows likaså. Det gröna bakgrundspapperet är en tapetbit.


UTEE använde jag på skylten från samma stämpelset. Det blir nästan som en emaljskylt.


Ett QK hjärta som jag la på 3D-lack, det sög in i papperet ganska mycket så jag fick inte den effekt jag först tänkt mig, menistället för att ha på ett lager till så lät jag hjärtat krulla sig lite + att jag satte på pearlmakerdroppar.
Grattistexten (märke = okänt, vet du vad det är?) la jag på lite grön lack på som jag fick med Creative Club en gång, kanske det ska föreställa 3D?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0