Inget att blogga...

Har gjort 2 kort sedan sist, men det är lite för tidigt att lägga ut dom här ännu, på söndag lägger jag nog ut det ena kortet. Tror inte Saga 4 år läser min blogg...

Är hemma från jobbet denna vecka = booooring!!! Jag blöder som en flodhäst så jag kan inte vara mer än några meter från toan och förmodligen är blodvärdena i botten för jag flåsar så fort jag rör mig, men det ska väl bli bättre??? Var till gyn i dag och förmodligen blir det hormonspiral för att få ordning på mitt blödande, men först tabletter i några månader...

Nu har det gått 6 månader sedan jag tog det drastiska beslutet att anmäla butiken Handarbeta till Allmänna reklamationsnämnden. Jag köpte en Slice där som inte fungerar som den ska och hon vägrar låta mig skicka tillbaka den för undersökning - det ska bli spännande att se vad "domen" blir...

Ha en bra helg och kika gärna in på söndag och kika på Sagas kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0