Mitt scraprum

I helgen tog jag några foton på mitt scraprum, det kan alltid vara roligt att se hur det såg ut om man skulle ändra om eller så.


Här sitter jag och scrappar kort. I Moppebyrån har jag skalpell, småsaxar, Distressdynor, 3D-kuddar, akrylblock i alla de storlekar (gubben min har gjort dom till mig så jag har allt från pyttesmå till ganska så stora) och lite annat smått och gott.



På en tavellist har jag stickles och distresser, men jag har även en ask med 36 fack där jag har droppat i lite droppar och gjort en färgkarta, i lilla hyllan har jag Pearlmakers och några 3D-liner. Hyllan vann jag p kaninhoppnig!


Disken står mitt på golvet och där står jag och embossar (har hängt upp embossingpistolen på en tjätting) och använder "Sixten" och där stod jag även och jobbade med Slicen (som tyvärr inte kan användas pga att den skär galet och butiken jag köpte den av - Handarbeta - vägrar ta emot den så ärendet ligger hos ARN).


Fick en liten fotostudio av mannen min så här fotar jag mina kort, tyvärr är jag inte så intresserad så att jag kan lära mig vilken bakgrund som blir bäst till vilket kort, det finns 4 olika bakgrunder.


Ett gammalt klockskåp från mannens jobb, där har jag embossingpulver på ena sidan och lite finare brads på andra sidan, tyvärr så glömmer jag bort bradsen för jag har alltid embossingpulvrena mot mig...


Här har jag en del av mina blommor, det blev ingen bra förvaring av det, men jag har inget annat så tills vidare får det duga.


Bokhyllorna är jag dålig på att använda, men i denna har jag i alla fall mina pärmar med omonterade stämplar.
Ser ni den löviga fondväggen? Det är markisväv, jag bara älskar den!
Jag har en kartbyrå med låga stooora lådor, där har jag mina monterade stämplar + att jag har två prylhyllor där jag ställt in en del monterat i.


Banden har jag på tre sådana här ställningar + att jag har lite mer liggandes, jag använder nästan aldrig band, men kul att köpa... Lite gamla glaslådor till blommor m.m. Sortimentaskar med dekos i.
Sedan har jag fått ett höj- och sänkbart bord, men jag vet inte hur jag ska rymma det, men det vore bra att ha.

Nä, nu ska jag släcka ner och fixa lite här hemma, i morgon torsdag lägger jag upp A´s kort!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Åhh vilket mysigt scraprum:) Så många fina scrapsaker du har!!

2010-10-10 @ 21:24:35
URL: http://kattvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0