Nya punchar!

Idag trotsade jag mina dåliga blodvärden och följde med mannen min till stora staden. Jag hade beställt ett punchset som skulle komma till Panduroombudet ngn gång under den gångna veckan. Han parkerade så nära det gick, men jag höll ändå inte på att orka gå till och från butiken och då gick jag ändå i snigelfart. Om jag ska vara ärlig så var jag ganska slut bara av att åka bil i ca 2 mil...

Men lite luft trodde jag att jag behövde, därav trotsen.

Puncharna jag beställt var ett set med tre st blompuchar i olika stl. och så här ser dom ut:

Punchen längst till vänster köpte jag förra helgen när vi var i Malmö, jag skulle på Stämpelgården och kolla in deras rea och då hittade jag denna, förvisso till ordinarie pris, men jag kände att jag verkligen ville ha den och med facit i handen så är jag supernöjd! Ps. det blev 40 st mönsterpapper, lite blommor, små, små glaspärlor att hälla på blommor m.m. så det glittrar lite vackert och så köpte jag små tårtpapper + lite grejer som A på jobbet beställde... Pema ville jag också besöka och Panduro Outlet hade jag tänkt hinna med, men Panduro orkade jag inte med på fredagen och tävlingen slutade så pass sent på både lördag och söndag att jag inte han till Pema, så det får bli en annan gång... 

Nu är det 11 timmar sedan jag blödde sist, så nu kanske orken kommer, hoppas jag kan gå och jobba på måndag, jag är såååå less på att vara hemma!

Ha en mysig lördag och kika gärna in i morgon för då lägger jag ut Sagas 4-års kort, ett stafflikort som jag blev ganska nöjd med...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0