Saga 4 år...

Ja, nu i veckan fyller min kusins yngsta 4 år. Jag gjorde ett stafflikort och det blev inte alls som jag tänkt från början. Jag hade tänkt göra ett pluttinuttigt kort i rosa, spets, bling m.m. men när jag letade stämpel och såg Nalle Puh så ändrade jag mig.

Stämpeln är färglagd med TB, sedan har "Sixten" (epicen) fått jobba med Spellbinders, Magnoliaswirl och Hauntedalfabetet. Jag tror guldpapperet gör en 4-åring lycklig.


Embossat grattisskylten, vem kortet är ifrån står bakom Puh.


Blomman är gjord av kaffefilter, det var min första egengjorda blomma men inte den sista. Hoppas bara att övning ger färdighet, roligt var det i alla fall. Både blomman och bakgrunden är infärgade med distresser.

Ha en skön söndag och lämna gärna ett avtryck att du varit här.
Kusin vitamin, du vet att det är LAG på att skriva en kommentar när man får ett handgjort kort!!! ;0)


Kommentarer
Postat av: Linda

Vilket sött kort du har gjort! Bra jobbat!

2010-09-05 @ 19:34:01
URL: http://lindaspysselblogg.wordpress.com
Postat av: Cathrine/caca

Jätte sött kort, känns helt perfekt till en fyraåring - guld och Nalle Puh. Har funderat på att testa att göra egen blomma, men det har inte blivit av ännu, borde nog prova för den blev ju jättesygg!

Kram

2010-09-12 @ 18:15:59
URL: http://www.cacaspyssel.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0