Vecka 13´s julkortsutmaning

Nu har jag legat på latsidan ordentligt, jag har först idag satt mig och gjort vecka 13 & 14´s julkort + ett födelsedagskort. Kortet nedan är vecka 13´s, stämpeln har jag letat efter ett bra tag men bara hittat utomlands och det är något jag inte börjat med ännu - att shoppa från utlandet alltså - . Hur som helst så skulle jag upp till Värmland förra helgen och fick tips om att Ljuva Änglar i Karlstad sålde Ett Trykk, som jag hade för mig skulle komma ut den 1 april. Vi skulle givetvis inte hinna upp innan butiken stängde och den var sedan stängd hela helgen. Jag annonserade ut på Sveriges Kaninhoppares Riksförbunds hemsida att jag ville ha hjälp att hämta några grejer jag shoppat i Karlstad och visst fick jag hjälp! Tack Anja!!! I alla fall så när jag kollade runt i shoppen så hittade jag inte bara ett Trykk utan även denna underbara stämpel så det blev det och ett ark ez-mount och stämpeln blev det bästa köpet, var inte så imponerad av ett Trykk denna gång...



Mina bilder blir sämre och sämre, jag har inte tålamod att ta om tills det blir bra, jag måste skärpa mig!
TB pennorna är använda, igen, stansade ut några snöflingor och kvistar, tog en bit ur ett mönsterpapper, stansade med en ny kantstans på akvarellpapperet, jag tycker inte om att ha tidsnöd när jag gör kort, jag vill gärna hålla på en vecka och vela fram och tillbaka, men snögubben är så fin så det funkade ändå ganska bra.

Jag lägger ut vecka 14´s kort i morgon.

Ha det bra!
 


Kommentarer
Postat av: Cathrine/caca

Usch, vad tråkigt att bli tvugna att flytta med så kort varsel. Hoppas verkligen att det fixar sig för er på bästa sätt! Håller tummarna för att det kan ordna sig för kaninerna och att katterna finner sig tillrätta med det nya boendet!

Ett jättefint julkort du gjort, helt i min smak. Gillar både färgerna och stämpeln är så mysig!

Kram

2011-05-15 @ 10:25:40
URL: http://www.cacaspyssel.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0