Vecka 32´s julkortsutmaning



Så blev veckans julkort, en digistämpel från carinas pysselsida, färglagd med TB. Stansat ut blommor och blad med dies från Magnolia och stämplade två hörn med lite utan en JÄTTE hörnstämpel. Och jag fick med ett band, det är inte ofta...

Min kusin med familj har hälsat på oss ett par dagar nu under deras semester och dottern (snart 5 år) ville så klart pyssla och här är kortet till hennes far:

Hon har färglagt fiskegubben från Skogstokiga alldels själv, sedan har hon klistart dit rosetterna, bandet hjälpte jag till med och glitterlimmet likaså. Jag är så där taskigt ärlig - även mot barn - så jag dissade några motiv hon målat, vi stämplade grisar, men färgläggningen blev bara godkänd på första grisarna sedan spårade det ut och blev bara kladd och det talade jag om, och gissa om hon var noggran då hon skulle måla denna fiskare???
Det blev ett riktigt fint kort som pappan blev jätteglad över.

Nä, nu ska jag ut med vovven en sväng och sedan är det dags att bege sig till stallet och fixa med kaninerna.
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Va mycket fint du gjort! :)

Tack för besök å kommentar hos mig!

Kram Kicki

2011-08-17 @ 14:02:35
URL: http://kickansblogg.blogspot.com
Postat av: Cathrine/caca

Åh vad mycket fint du hunnit med. Är riktigt sugeen på att börja med julkorten, kul att få lite inspiration. Detta julkortet var jättesnyggt, fina juliga färger, snyggt med blommorna.

2011-09-02 @ 22:34:41
URL: http://www.cacaspyssel.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0