Besvärligt att lägga in kort

Det blir så sällan jag ids blogga mina kort pga att det känns så besvärligt att tömma kameran + att jag måste koppla upp mig i ett annat rum för att få tillgång till bilderna.

Min kära mamma fylde år härom dagen och jag han inte göra ett kort åt henne. Men hon blev inte kortlös för det. Jag har ju gjort drygt 30 julkort under året för att jag och A skulle vara med på en julmarknad och sälja dom och hennes kort. Tyvärr så var det stormvarning, klass 3, den dagen så det var knappt några besökare alls där vi var så inte ett endaste kort fick vi sålt. Jag valde ut ett kort och skickade till mor min och det blev detta kort:


Stämpeln har jag köpt hos en Panduroåterförsäljare, glitterlim på hår och vingar. Det ser lite naket ut, borde nog ha satt några halvpärlor på kanten...

Har ett födelsedagskort att blogga men det ligger i kameran än.
Ha en trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0