Ett julkort i sista minuten m.m.

I dag fyller bonusdottern 15 år och i går kväll kom jag på att jag inte gjort kortet men så här blev det:

Hon ska få en bok (därav stämpelvalet) och en kamera (filmstrippen).

Det blev ett julkort i går också. Jag har väntat på en stämpel som jag vann på Tradera, men som aldrig dök upp. Men i går så fick jag änteligen möjlighet att göra kortet ändå, jag ville så gärna använda denna stämpel så jag har väntat och väntat, så vi får ta oss en liten tur med bilen idag och lämna kortet. Kortet är till A på jobbet (mammaledig just nu).

Stämpeln är från Scraplyckan, mönsterpapperet är Maja Design, Staketet är en Magnoliadies, Textstämpeln?

Jag har några fådda julkort jag har tänkt att fota och lägga ut, men nu ska vi ut med vovven i skogen på långpromenad i snöslasket, sedan blir det lunch, födelsedagsfika & presentutdelning.
Måste iväg och köpa hundfoder, det sista till julbordet, det är inte mycket vi behövt handla, både jag och Peter har fått matboxar från våra jobb så vi har sill & ost fulla kylen. I går gjorde jag köttbullarna, Peter & Rebecca gjorde tvåsorters sill (citron & Nalle Puh) och idag har jag gjort en Pepparkakscheescake som vi tycker är så himla god.

Skulle vi inte höras så önskar jag er alla en riktigt GOD JUL!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack ännu en gång för det fina julkortet,väldigt söt stämpel :-)

2011-12-24 @ 10:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0