Sega jag!

Jag som hade tänkt börja blogga lite mer, men ack vad det är tråkigt (och kallt) när datorn är i källaren!
Men nu har jag i alla fall några kort jag måste blogga om, dels så har jag inte bloggat om julkorten jag fick och sen så har jag ett par grattiskort som jag kan blogga.


Ett arbetskompispar till mig har fått sitt första barn och det blev en Stella så jag gjorde ett ganska tjejigt kort till dom. Bebisens kommer från Vilda Stamps (alt. Stämpelboden), kvistarna har jag köpt av Slöjd-detaljer på en mässa, lite blommor och sedan har jag använt alfabetet Haunted i min "Sixten".


Det här kortet är till min ingifta faster som fyller år i början av året. Hänglastämpel ihopmaskad med en bakgrundstext från Panduro och här har Spellbinders fått gå varma i "Sixten" + att jag punchat ut några grenar och Slicen harjag använt till fågeln. 


Det här julkortet var ett av två handgjorda kort som trillade ner i brevlådan, detta är från min arbetskompis A.
Ett riktigt läckert kort. Tack A!


Och det här är från min hopparkompis C.
Jättefint och superjuligt kort, hon har börjat få till distressmålningen jättebra, jag får försöka se och lära!

Jag fick en bunte till med julkort men inga fler handgjorda, däremot fick jag tre kort på släkt och vänners hundar, ett på kompisbarn och några köpta, man blir glad av julkort! Hoppas dom jag skickar till blir glada också, jag vill så gärna fortsätta att göra kort och då måste jag ju ha någon att skicka dom till...

Nä nu ska jag upp och lägga mig under en filt och se sista Göta Kanalfilmen.

Ha en god fortsättning, jag ska försöka mig på att veckoblogga om inte annat. I nästa bloggning kommer vinterbilder, antingen på vovven eller så blir det på dillkronor och humlekottar???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0