Välkommen till världen lilla du!

Som jag skrev igår så har våra kompisar blivit föräldrar till en liten Lowa. I helgen har jag gjort ett kort, jag har inte haft någon inspiration till att göra ett förra veckan så dom får det lite sent. Vi har köpt en liten gosefilt också så vi skickar med den med när vi ändå skickar kortet. Dom bor bara en timme bort, men vi ska inte träffas förrän i mitten av februari och vi vill ju ge den lilla tösen något nu i början. Är ni nyfikna på henne så finns det helt underbara bilder på henne här: http://agardensstuteri.se/sida24.html

Och här kommer kortet:

Stämpelmotivet är från Panduro vilket även bakgrundstexten BABY är, Spellbinders är "som vanligt" använd. Tagsen är utstansat med dies från Magnolia och stämplad med magnetstämplar och embossad. Jag använde Martha Stewart stans till kanetrna på mönsterpapperet. Trollsländan är utstansad i ett skumplast som jag fått tag i på jobbet. Chipboardbokstäverna har jag köpt på Tradera och blommorna har jag väl fyndat någon stans?
Stafflikort är ganska roliga att göra eftersom man rymmer lite mer än på ett vanligt kort...


Den här gosekaninen/snuttefilten ska lilltjejen få, träbenen som sticker ut hör inte till, det var bara lättare att fota.

Nu ska jag upp och se fortsättningen av Solsidan. 

Kommentarer
Postat av: moster Kerstin

SNYGGT JOBBAT tjejen och gosefilten, fin....jag är glad att jag hitta hit så jag kan se vad du gör...härligt...kanske man skulle ha en sida....jag var in å såg gardin ser bra ut

2011-01-24 @ 13:10:08
Postat av: sara s

Hej Moster Kerstin!

Roligt att du hittat hit och tack än en gång för gardinerna, jag bara älskar dom!!!

KRAM!

2011-01-25 @ 06:59:06
Postat av: Marianne

Vilket fint kort! Stafflikort är en rolig vikning. :)

2011-01-25 @ 22:32:22
URL: http://www.sindras-gnistor.blogspot.com/
Postat av: Maria Borvall

Tack för det superfina kortet och den söta snuttefilten, den kommer komma till användning snart skulle jag tro=)



Du är verkligen hur duktig som helst på att göra kort!



Kram Maria, Per och Lowa

2011-01-26 @ 13:40:52
URL: http://www.agardensstuteri.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0