Vecka 2´s julkortsutmaning

Än hänger jag med på veckoutmaningen...
Den här gången blev det ett Magnolia collage.

Tre stämplar från magnolia blev det, jag maskade ihop Tilda och granarna, månen med renkaravanen är en egen stämpel. Målat med distresser på akvarellpapper och rev ut motivet och smutsade ner kanterna, mönsterpapperet fick sig en omgång också. Lite snöpenna på mössans tofs och på skorna + lite glitterlim här och där.


Närbild på snöpennans effekt.

Jag kommer inte in på min blogg, hoppas bara det är ngt tillfälligt fel.

Idag har jag en Traderauaktion att bevaka sedan ska vi iväg och träna kaninerna och lämna alla priser vi var och köpte på GeKås igår. Vi var förresten förbi ett kompispar och köpte några höbalar också, dom skulle ha blivit föräldrar i början på denna vecka, men ingen bebbe hade pluppat ut, men den kommer väl tids nog, jag är liiiite nyfiken på vad det blir...

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0