Ett morsdagskort

Insåg idag att jag inte bloggat kortet till min kära mor.


Stämpeln köpte jag på en scraploppis i Halmstad för ett bra tag sedan. Trollslände dies från Magnolia och QK-bokstäver. Stämpelmotivet var roligt att färglägga och jag använde TB som vanligt, men snart måste jag börja med distresserna igen. På vingarna la jag crackelpaint.

På insidan sate jag en ficka och stoppade i en påse luktärtor.

Jag har gäster hemma nu men dom åker hem nu i dagarna så då får jag färdigställa julkortet för vecka 29 och kanske göra veckans julkort. Jag har gjort ett bröllopskort som jag får blogga när brudparet fått det, jag tror iof. inte dom är här inne och springer men för säkerhets skull...

Ha en bra vecka, själv ska jag bli utbjuden på födelsedagslunch, jag fyller år snart men då har dom åkt hem så vi får ta det i förskott.

Glöm inte att lämna ett litet spår så jag ser att du hälsat på och gärna en länk så jag kan hitta till dig...

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Å vilket fint kort, vilken tur du hade som fick tag i så fin stämpel på loppis.

Gratulerar i förskott, hoppas födelsedagen blir kanonfin!

2011-07-25 @ 14:31:09
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: Mormormargareta

Å ett så vackert kort din mamma fick! Hon blev säkert lycklig över en så fin morsdagshälsning!

Ha det riktigt trevligt på din kommande födelsedag och grattis i förskott!

2011-07-25 @ 23:19:26
URL: http://mormormargareta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0