Vad kul med beställningskort!

En på jobbet undrade om jag kunde göra ett kort som hon skulle ge sin systerdotter (40 år) och visst ville jag det.
Så här blev det:

En Vallmohängla målad med TB fick bli huvudmotivet, rosa efter önskemål.
Filmstrip från TH, nyinköpt och premiäranvänt. Stämpeln uppe till vänster är från Skogstokiga, det ska vara en stjärnteckenstämpel, men den blir inte bra när man stämplar den. Magnoliaswirlar har jag stansat ut och äntligen har jag fått tag på en NS hörndies så den kom till användning också.


Några halvpärlor satte jag dit och här ser ni närbild på stjärntecknen.


Och så här blev insidan. Inspiration till att "kladda" på kanten fick jag för ett tag sedan när jag var in hos asamia (kolla min översta länk till höger i menyn).

Hur som helst så blev jag hyfsat nöjd medkortet med det är ju alltid lite nervöst när ngn annan ska ha det, men hade det inte fallit henne i smak så hade jag tagit med det till julmarknaden, men hon tyckte om kortet och jag fick 50:-!!! Mitt första kort som jag fått pengar för, jag har gjort ett innan som jag "bytte" mot att jag inte la pengar till presenten vi skulle ge.

Nu ropar gubben att maten är klar, så jag ska gå och äta kycklig och ris, sedan hoppas jag hinna sätta mig och göra ett höstfärgat julkort färdigt, sedan ska vi till stallet och göra kväll, vi ska köpa ngt gott till fotbollen sedan är det kväll.

Ha det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0