Vecka 26´s julkortsutmaning med Skiss från Fruarna Lilja

Jag hittade ingen inspiration att göra veckans julkort, då kom jag på att Fruarna Lilja (http://fruarnalilja.se/) brukar ha roliga skisser, jag skuttade in där och hittade denna skiss:



Och när jag ändå hade fått till ett kort så tänkte jag att jag lika gärna kunde vara med i tävlingen, så jag ska se om jag fixar att länka rätt.

Så här blev kortet:

Vilda Stamps God Jultext är använd och en stämpel som man inte bara så där ser vad den föreställer så jag klistrar in en närbild också:


Och en närbild på swirlen som Slicen har fått arbeta fram:


Pappersmärken har jag aldrig koll på men det wellpappitarna kommer från en after eightkartong som var tänkt att bli QK-diesförvaring, men den blottnade upp i kylen så jag blev utan, men nu hittade gubben min en diabildslåda så den kanske jag får...

Ha en trevlig helg, själv ska jag döma kaninhoppning på lördag och söndag hoppas jag att vi kan åka och träffa en lekkamrat till vovven.

Nu ska jag göra kväll, har stigit upp 5.00 hela veckan och i morgon blir det en tidig morgon också, men på söndag så får jag åtminstone gå och lägga mig efter morgonpromenad med vovven.








Kommentarer
Postat av: stina

ljuvliga kort du gör vännen jättefina

2011-07-02 @ 22:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0