Bröloppsdagskort

För tre år sedan blev vi bjudna på ett väldigt speciellt Brölopp. Vi hade aldrig träffat bruden och det var bara 4 bjudna gäster, paret fick välja två gäster var. Bruden valde sin dotter och sin "bror" och brudgummen valde sin barndomskompis med sambo vilket blev Min nuvarande man och jag. Det var ett superlyckat brölopp, man han verkligen umgås vilket man aldrig hinner på ett "vanligt" brölopp. Nu har jag gjort ett kort till deras bröloppsdag:


Ett par hÄnglagrodor fick vara stämpelmotiv denna gång. Den 3:dje bröloppsdagen är läder och det har jag symboliserat med ett lädersnöre och dom har på sig ett par läderhängselbyxor och en läderklänning.

Vill önska er alla en bra vecka och samtidigt tack för dom kommentarer jag får, man blir barnsligt glad när man ser att någon varit in på ens blogg.

Kommentarer
Postat av: Anna

Är det en ny inköpt stämpel?. Känner inte igen den, fin var den i allafall :-)

2011-06-20 @ 11:55:19
Postat av: sara s

Tack för kommentaren!

Nej, stämplarna är inte nya, jag köpte dom på en mässa för ett bra tag sedan. Det är två ihopmaskade stämplar.

2011-06-20 @ 13:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0