Grillbygge

Mina bröder har varsin stuga i fjällen och mellan stugorna så skulle en utegrill byggas:






Här grillade vi sedan kött och korv, murrikan ställdes dit och pytt i panna & lagades där, maten blir så mycket godare när man är ute!

Min man fick lite fisk också, en öring på 2995g och 6 st fina rödingar, så en kväll eller nästan natt så rökte han röding och bjöd på, det var sååå gott, min fiskelycka var inte så lyckad, dels så hade jag så ont i fotleden så ag hade svårt att gå ordentligt så det blev bara fiske en kväll för min del och ingen fisk men jag lyckades slänga bort två drag. Tyvärr så hade vi otur med vädret det var kallt och blåsigt hela veckan och här hemma var det supervarmt. När vi kom hem (söndag förra helgen) så vände vädret, då blev det skitväder här hemma och norrland fick värmebölja.

Nog om detta, ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0