Påskkort...

Bättre sent än aldrig heter det ju och eftersom jag aldrig bloggade påskkorten iom flytten så gör jag det nu.
I allt virrvarr så tänkte jag strunta i att göra Påskkort, men tidigt lördag morgon skulle jag stiga upp och packa scraprummet men så kände jag att mamma måste få ett kort, det fick bli ett snabbgjort kort.

Sarah Kaystämpel användes och mönsterpapper från Creative Club. MS kantstans stansade jag med på ett av papperna sedan fick Spellisarna komma till användning tillsammans med "Sixten"

Mammas kort gick så snabbt att göra så jag tänkte att Christel måste ju få ett kort, jag brukar få av henne, samma sak med Anna sedan så är ju Borre en sån bra männinska så henne måste jag bara göra ett kort till också. Så det blev 4 snabbkort den morgonen sedan packades scraprummet ihop...

Här är det en Magnoliastämpel som passade Christel bra eftersom vi är i kaninbranchen båda två. Mönsterpapperet från Panduro, Spellis och Slicen är använd.

Anna fick detta kort:

Scraplyckans stämplar och Panduors papper.

Och sist ut är Borres kort, Min son tyckte att mamma min skulle ha detta kort, men eftersom hon fick ett påskkort av mig förra året med denna stämpel så kändes det lite tjatigt.

Som ni ser är det samma stämplar här som kortet ovan...

Nu ska vi käka ris & ugnsstekt falukorv sedan ska vi gå till stallet och roa och mata kaninerna.
Ha det gott och gläd mig gärna med en kommentar så jag ser att du hälsat på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0