Vecka 15´s julkortsutmaning

Nu har vi hittat sladdarna så vi kunde föra över bilderna från kameran, det var allt från vecka 15´s julkort till fjällsemester. Jag ska försöka blogga ngt kort om dagen ett tag framöver.

Först ut är i alla fall julkortet för vecka 15, sedan får jag nog göra ett uppehåll v 16-22. Veckans kort hoppas jag få färdigt idag.



Ett väldigt enkelt kort med en stämpel som jag länge suktat efter men ändå inte velat köpa för jag har inte tyckt att jag har ngn användning för den. Till slut kunde jag ändå inte motstå den...

Jag har tokhandlat på sista tiden, det har blivit QK-alfabeten, Spellisar, stämplar och stansar och jag har för första gången köpt Skogstokiga stämplar och jag tror inte det är sista gången. Jag har inte hittat min lamineringsmaskin så jag har en hel del stämplar som ska stämplas upp och sättas in i pärmar. Sedan har jag ett angenämt bekymmer, min ena katt bara älskar min scrapstol så jag har inget att sitta på och scrappa, jag kan ju inte bara lyfta bort honom när han ligger så sött och sussar. Tyvärr så fäller han i parti och minut så stolen har varit mer vit än blå men idag så damsög jag den ren och la på ett överkast.

I morgon kommer bilder på våran älskade vovve och hans lekkamrater i norr.

Ha en trevlig söndagkväll!

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Läser om er halsöverhuvet-flytt. Usch vad jobbigt att få reda på sånt så hastigt. Hoppas att ni i slutändan kan trivas på ert nya ställe, och att du får till ett trivsamt pysselrum.

Tänker på dig, Kram ♥

2011-06-13 @ 07:23:15
URL: http://asamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0