Vecka 23´s julkortsutmaning

Ja, då blev det ett hopp i julkortstillverkningen, för dig som inte vet så är jag med i en utmaning att göra ett julkort i veckan, det blev avbrutet för min del när jag packade ihop scraprummet för att flytta, flytten var oplanerad så det blev rörigare än nödvändigt så det har tagit ganska lång tid att göra i ordning lägenheten, vi är inte ens färdiga nu.

Men nu hoppas jag att jag är på banan igen och här kommer vecka 23´s kort, men det är kort nr. 17 tror jag...

Stämpeln kommer ifrån Vilda Stamps julkit. Jag färglade med TB som vanligt och som vanligt så använde jag även Spellisar, i detta fall mina två senaste inköp. Textpapperet har jag köpt för länge, länge sedan men inte klarat av att använda, det kan ju ta slut. Men för några månader så köpte jag en bibel på Tradera så jag skulle få en massa sidor att använda, men när den kom hem så fick jag lite ångest, kan man riva sidor ur en bibel från 1800-talet??? Det gick ett tag och jag kunde inte använda den, så köpte jag en ny bok, Psaltaren även den från samma århundrade, nu skulle jag ju kunna riva ur den, men det var inte så lätt, så jag använde det ngn annan rivit ut, det var ju i alla fall en början - nästa gång kanske jag kan riva...???

Ha en riktigt bra dag och lämna gärna ett avtryck innan du går!

Kommentarer
Postat av: stephi

riktigt snyggt!!!

2011-06-15 @ 12:40:21
URL: http://www.stephis-kort.blogspot.com
Postat av: Anonym

Oj...riktigt snyggt----fina färger ett riktigt julkort :-)

2011-06-15 @ 17:46:49
Postat av: vildas puck

Snyggt....den blomman är användbar tror jag.....och detta kortet gillade jag skarpt :-)

2011-06-19 @ 10:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0