Vecka 24´s julkortsutmaning

Tack för alla kommenatrer, man blir så glad!!!

Jag som hade tänkt blogga någonting mer eller mindre varje dag, men det går inte så bra. Det går inte så bra med julkortstillverkningen heller, jag ligger liksom en vecka efter men här kommer i alla fall förra veckans julkort:

Det blev ett monokroniskt julkort, efter en liftning av Maidens kort.
Tomten är från Vilda Stamps senaste Julkit, Frimärkssämpeln har jag köpt från Mikaelas scrapin och där köpte jag även Diesen till frimärket. Sedan har jag även använt en splachbakgrund från Vildas och en clearstamps tegelvägg. Fiskars kantstans med snöflingor kom till användning den med. Det ovala mönsterpapperet ser ut som marmor och det fick jag av Inger_ när jag beställde ett ark med hennes textstämplar. Sedan har jag i vanlig ordning färglagt med TB och använt Spellisar.

Senare idag så ska jag lägga ut veckans julkort och försöka börja på nästa veckas kort, jag skulle behöva hinna med att göra två kort i veckan, ett julkort och ett grattiskort. Jag och en arbetskamrat till mig ska på en julmarknad och sälja kort och då kanske det är bra att ha både jul- & grattiskort...

Ha en skön dag, själv ska jag och gubben min gå till stallet och släppa ut lite kaniner, klippa gräset och låta hunden springa fritt en stund, det har ju blivit lite omställningar sedan vi flyttat till lägenhet men det går ändå ganska bra, men trots det så går jag och kikar på hus och längtar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0