Vecka 8´s julkortsutmaning

Jag kanske skulle blogga förra veckans julkort, jag fick det inte färdigt förrän idag, motivet har legat nästan färdigmålat men sedan har jag inte kommit längre...

Motivet är en stämpel från panduro som jag färglagt med TB. En av dom nyaste Spellisarna är använt. kors i taket, jag har fått med ett band och en rosett!!! Mönsterpapperet är klippt med en mönstersax. Kortet blev väldigt enkelt, men ändå ganska trevligt tycker jag.

Nu mår jag lite illa (blir illamående av allt snurrande i huvudet) så jag ska gå upp och lägga mig en stund, jag ligger ju efter med julkorten så jag skulle behöva få färdigt vecka 9, så jag kommer ikapp igen med att göra ett jukort i veckan.

Ha det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0