Bloggtorka

Ja, bloggtorka är just vad jag har. Senaste kortet jag gjorde är det jag bloggade i förra inlägget, har inte haft lust att göra kort, jag har till och med missat att skicka kort till P´s mamma och till min arbetskompis som nyss fyllt år meddelade jag att det blir efter resan.

Mmm, resa blir det. I morgon bitti åker vi (jag och mina arbetskamrater) till Spanien och ska kolla på en fabrik vi gör affärer med. Skönt att P är hemma så jag slipper oroa mig för djuren. Fredag kommer vi hem och ungefär samtidigt dyker en kaninhoppare upp som ska sova här över helgen eftersom hon ska delta på vår tävling trots att hon till vardags bor i Uppsala.

Något jag sysslat lite med på senaste är en hemsida. En hemsida om våra djur, den är fortfarande under uppbyggnad men dom flesta djur finns på bild. Tyvärr så krånglar hårddisken eller kanske datorn, så nu kan jag inte lägga in bilder igen.

Häromdagen så var vi och kikade på ett hus som vi eventuellt ska få hyra. Men det är många frågetecken innan det blir bestämt. Dels så vill vi hyra hela huset, medans dom var inne på att vi klarar oss med nedervåningen. Jag vill kunna få måla om och tapetsera som jag vill och det vet jag inte hur dom ställer sig till. Det är väldigt omodernt, vi vet inte ens om det finns kyl/frys och det finns ingen vanig spis och ugn i dagsläget och det är nog något jag vill ha - rymms det? Vi vet inte om det finns tvättstuga, ja det är mycket vi inte vet, men huset har charm och potential, frågan är bara om vi i så fall får utnyttja potentialen...
Vi får helt enkelt se vad som händer och sker, det är i alla fall inget som är aktuellt just nu och vi misstrivs absolut inte i lägenheten men ett hus är ju alltid ett hus.

Ja, vet ni vad. När vi är i Spanien så ska jag och en arbetskompis försöka hitta en scrapbutik, för på torsdag har vi en fridag.

När jag kommer hem hoppas jag kunna lägga ut lite bilder från resan.

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejan Sara hoppas allt va bra i Spanien, med mig är det jätte bra hoppas på ett jobb framöver fick inte jobbet på Willys :( men det är ingen fara ha ett på g nu, inom bemanning, hälsa alla från mig

kram kram Stina

2011-10-06 @ 23:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0