Upp & ner...

Här går det upp och ner.
Jag har varit i Spanien med jobbet - supertrevligt
Vi har avlivat en kanin pga problem med ögat - tråkigt
Det gick hyfsat på tävlingen i helgen - kul
Jag köpte en ny kanin i lördags - spännande
I måndags dog en kanin helt oväntat, mitt framför ögonen på oss och en chockad veterinär - fruktansvärt tråkigt
Jag har ingen skaparlust alls, korttillverkningen ligger helt nere - det suger
Vi har testat på agillity & Rallylydnad med vovven - riktigt skoj
Datorn och externa hårddisken vägrar samarbeta IGEN - jag blir snart galen
Fick idag ett erbjudande som jag tackade ja till, jag ska FÅ en hoppkaninunge - galet kul

Ska försöka få tag på sonen så han kan fixa problemet med hårddisken...
Och sedan MÅSTE jag få tillbaka suget att scrappa...


Kommentarer
Postat av: Martina

Hoppas du hittar din borttappade skaparlust! :)

2011-10-24 @ 16:01:07
URL: http://mimicsliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0