Fösenat Påskkort.

Påskkort blev det dåligt av i år, jag gjorde ett ganska tidigt (bloggat tidigare om det), men eftersom min arbetskamrat vill ha ett nygjort kort så fick jag snällt göra det. Det tog ganska lång tid, våran övertid på jobbet har dragit i gång så att göra något på kvällarna är bara att glömma. Hur som helst så bestämde vi att Påskkorten skulle bli sena, ingen av oss skulle hinna få dom färdiga till påsk. Så A fick detta i veckan som var.

Här är mitt kort till A.

Ambitionen var att få sit massor med blommor och något band, men det bara gick inte.
Stämpeln är från Stämpelkällan och så hinla söt. Jag ska ju inte behöva köpa på mig fler stämplar och defenitivt inte Påskstämplar, men hittar man en sådan sötnos då köper man.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0