Färdiglaserat?

Tog ledigt från jobbet idag och laserade boaseringen i matsalen, det blev inte lika bra dom jag trodde. Dels så klumpade färgen sig i penseln och det blev mindre vitt än vad jag ville ha det, det går säkert att lösa med ett lager till men det blir inget av med det den närmaste tiden i alla fall.
Hm. Kommer inte ihåg hur man la in bilder i bloggen från mobil...

I morgon slutar jag tidigt så då ska jag ta itu med skåpet jag ska måla och ha i matsalen, så snart är det rummet färdigt. Förutom gardiner då, jag måste hitta några låååånga panelgardiner eller ett snyggt billigt tyg. Från stång till golv är det 270cm då det går åt ca 12 m gardin i det rummet. Så småningom så ska matsalsstolarna kläs om men det ligger på framtiden. Nu vill jag mest få huset kartongfritt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0