Nu funkar spisen

Efter mycket tjafs och letande i spisen av 2 elektriker så funkar änteligen spisen & ugnen, jag skrev nog innan att det bara var ugnen som inte funkade men det visade sig att även spisen knasade sig. Men i går kunde vi laga mat, troligtvis så var det en insekt eller ngt som kortslöt spisen, så det kan bli...
 
Vi har fått så gott som allt på plats i köket. I går var fönsterputsarna i huset och putsade alla fönster och knäckte två rutor, fönsterna var dom skitigaste dom sett någon gång, men nu är dom så fina så. I kväll ska jag hämta gardiner i lägenheten och sätta upp. TV-rumsgardinerna hamnar i gästrummet, Köksgardinerna i Scraprummet och sovrumsgardinerna i Entrén. Stora bekymret är gardiner till köket men det lär väl lösa sig med tiden.
 
Nä nu stundar jobb, men jag har tagit ledigt i morgon för då ska jag vitlasera boaseringen i matsalen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0