Grattis min son!

Jag får inte det att gå ihop, min son fyller 26 år idag, men jag är ju inte mycket äldre själv, vad hände?
 
Tyvärr bor vi ju lite för långt ifrån varandra för att kunna träffas idag, men jag har skickat kort och present kommer till honom till veckan.
 
Kortet blev så här:
 
Stämpeln är från Vilda Stamps (eller Stämpelboden). Lite snöpenna som grädde och 3D-lack på körsbären.
Det är eg. bara en Cupcake, men jag maskade ihop dom. Han är min enda son och ändå är det så svårt att göra kort till honom. Killar överlag är det svårt att göra kort till, men jaja, ett kort blev det.
 
Nu ska jag lägga mig och sova en stund, sedan blir det matning av kaniner, dusch och sedan är vi bortbjudna i kväll. Ha det gott, det ska jag!
 
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej

Fina saker du gör.
Har en fråga till dig. Skulle du kunna kontakta mig via mail?

Tacksam för svar /Karin

2013-05-14 @ 12:08:06
Postat av: Cornelia

Superläcker "grädde" på motivet på detta härliga kort!

2013-08-08 @ 10:35:08
URL: http://raggsocka1.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0