Dalahästen!!!

Oj, så glad jag blev att den/dom blev mina!
Jag har en kompis som tycker om Dalahästar så jag tänkte att nästa gång hon fyller år (50 blir det), då ska jag använda den. Men jag själv älskar Dalahästar, dels kommer dom från Dalarna, min gammelfarafar täljde dalahästar åt Nusnäs och jag har tillbringat många sommarlov hos gammelfarmor och gammelfarfar. Sedan är ju hästar hästar!
 
Det här kortet ska dock inte hamna hos Dalahästkompisen, den ska på annat håll...
 
Gjorde ett försök till att maska ihop bandstämpeln från hÄnglar & stÄnglar till en ram, det gick så där, men tror det kan bli bättre nästa gång. Nu är ju inte jag en sådan som slänger en grej bara för att det blivit lite tokigt.
Hästen är ju också från samma tillverkare. Blomhörnet blev rätt ok tycker jag, sedan vet jag inte vad jag ska säga om lackstämpeln, kanske helt malplacerad, men visste inte riktigt vad mer jag skulle göra på kortet...
Tror jag bara använt TB att färglägga med.
 
Nu ska jag ner och se TV.
Bye, bye!

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Jag tycker du lyckades bra med maskningen, det ser så fint ut med bandet runt kortet.
Den hästen är så läcker, och kortet kommer passa perfekt.
Kram

2013-09-10 @ 18:10:29
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0