Hoppas ännu mer...

... och denna gång hoppas jag på att få överlämna kortet själv till mottagaren. Min mamma vägrar röra en dator så jag vågar lägga in julkortet här. Om hon kommer ner till jul hänger på om äldsta brorsan får ledigt, då kommer dom och om det blir så, hoppas jag att min son kan följa med ner, det är ju så ovisst när dom är arbetslösa...
 
Stämpelmotivet är från hÄnglar & stÄnglar, jag tycker så mycket om hÄnglarna, men dom här äldre är så svåra att få tag på. Det var egentligen en annan jag var och är ute efter, hon med en blomma i handen, men hon här får vara reserv och jag tycker mer och mer om henne! Har du hon jag vill ha och vill sälja den så köper jag gärna och räknar med att få betala en bra slant!
Här tycker jag att jag fick till blomhörnet ganska bra, förutom pluppen i mitten på den röda blomman, det ska föreställa en snurrblomma, haha. Biljetten är utskriven från Miss Cutie pie, se min länklista.
 
Ha det!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0