Jobbigt att blogga!

Varför ska jag tycka att det är så jobbigt att blogga?
Just nu har jag inget svar på det...
 
Hursom helst så fyllde chefens fru 60 år i slutet av juli och eftersom vi alla hade semester så firade vi henne samtidigt som vi fick semesterfikat.
 
Hon fick ett presentkort på ett Värdshus här i närheten, då kan hon välja att äta, sova över eller utnyttja deras spa.
Jag bjöd hem A på jobbet så att vi kunde hjälpa till att göra ett kort och så här blev det:
 
Ett kort i brunt, beige & rosa fick det bli. Nu är det länge sedan vi gjorde kortet men jag tror att stämpeln är från Vilda, Swirlarna är dies från Magnolia, Spellbinders är använt (som vanligt) och 60 är utskuret med Slicen, ja just det, Martha Stewart stans är också använt till borden mitt på kortet.
 
Hon blev i alla fall jätteglad och rörd, dels för att hon inte alls förväntat sig att få ngt alls då hon inte jobbar med oss längre, men att någon gjort ett handgjort kort till henne.
 
Jag och A var också nöjda, det var riktigt roligt att göra ett kort ihop, jag fotade inte insidan, men den hade vi också dekorerat.
 
Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0